Sådan hjælper vi dig (mest effektivt)

Vi har igennem den sidste tid haft fokus på hvordan vi mest effektivt kan hjælpe vores brugere. Vi har testet forskellige arbejdsgange af, udarbejdet formularer, ændret telefonsystemet og meget andet.
Vi synes vi er nået frem til nogle gode og effektive løsninger for både vores supportere og jer der ringer for at få hjælp til både stort og småt.

Vejledninger og hjælp på hjemmesiden
Vi lægger løbende artikler og vejledninger op på vores hjemmeside. Måske du kan finde løsningen eller svaret allerede inden du kontakter os (ikke fordi vi ikke vil snakke med dig, det vil vi selvfølgelig altid!).
Artikler og vejledninger vedr. Microsoft 365 kan du finde her.
Artikler og vejledninger vedr. GDPR kan du finde her.
Alle artikler og vejledninger kan du finde her.

Når du ringer ind
Kan du fremover vælge om det er spørgsmål til IT eller til web. Det er for at du kan få en kompetent supporter i røret når du kommer igennem.
Vores supportere kan sidde fordybet i opgaver og det kan trække sagsbehandlingen ud, hvis man bliver afbrudt. Derfor vil vi nogle gange spørge ind til opgaven og notere så mange relevante detaljer som muligt for at den supporter der løser opgaven kan forberede sig inden de kontakter dig.
Kan du ikke arbejde eller er der andet presserende, bliver det selvfølgelig prioriteret højt.

Når du skriver ind
Så skriv helst til support@mico.dk eller support@simplesolution.dk og ikke direkte til en supporter. Når du sender til support@, modtager vores supporter på vagt din besked. Skriver du direkte til en supporters personlige mail, vil det kunne resultere i langsommere sagsbehandling, da den pågældende supporter kan være fraværende eller være optaget af andre opgaver. På support@ er der flere der kan hjælpe.

Vi opretter altid en sag
Vi vil altid oprette en sag der beskriver dine behov. En sag er en opgave. Vi kan derfor finde på at oprette flere sager, hvis du skriver én mail med flere opgaver.

Du vil få en mail med sagen og kan, med fordel, supplere sagen med information der vedrører sagen ved at besvare mailen.
Hvis du henvender dig vedr. en sag der allerede er oprettet, er det en fordel for os at du oplyser om det med det samme. Så får vi ikke oprettet flere sager end nødvendigt.  

Vi kan alle sammen hjælpe- for det meste
Vi bestræber os på at have så mange detaljer om vores kunder dokumenteret som muligt. Det betyder at de fleste af os kan hjælpe med langt de fleste opgaver. Det giver hurtigere sagsbehandling. Nogle opgaver kræver særlig viden, og der er det muligt at vi skal have fat i den supporter der besidder netop den viden opgaven kræver.

Vi holder dig orienteret
Vi bestræber os altid på at løse opgaverne så hurtigt som muligt. Trækker opgaven ud, holder vi dig løbende orienteret. Har du spørgsmål til sagen, vil det være en fordel for os, at du kan oplyse sagsnummeret når du ringer.

Du kan altid genåbne en sag
Hvis vi lukker eller løser en sag, så har du altid mulighed for at genåbne den igen. Du skal bare besvare den sidste mail du har fået på sagen. Bemærk dog at du vil genåbne sagen hos den supporter der har løst sagen. Er det en sag der haster, kan det være en god idé at supplere mailen med en opringning til os.

Vi har lavet formularer (undskyld, det kan virke bøvlet, men det er effektivt!)
Når der bliver anmodet om oprettelse, nedlæggelse eller ændringer af rettigheder for en bruger, er der en række oplysninger vi skal bruge for at sikre at opgaven bliver udført som I ønsker. Både af hensyn til sikkerhed, jeres økonomi og GDPR.
For at kunne udføre opgaven så effektivt som muligt, har vi udarbejdet nogle formularer som skal udfyldes.
Inden du kan udfylde formularerne, sikrer vi os at det er den der har fuldmagt til at administrere IT-driften, der anmoder om opgaven

I formularerne stiller vi de spørgsmål der er relevante for at opgaven kan løses på én gang. Der kan selvfølgelig være undtagelser og uafklarede spørgsmål. Det er der naturligvis stadig plads til.
Kom meget gerne med kommentarer til dem – vi forbedrer dem hele tiden!

Bedste løsning for jer
Jeres IT-systemer er følsomme systemer. Som jeres IT-afdeling hjælper vi med alt fra adgange til data, sletning af data, backup, netværk og meget andet som er centrale services og værktøjer i jeres hverdag. Vi vil være sikre på at det vi gør, også lever op til det formål. Det vil sige at vi ofte kan spørge ind til hvad formålet er med anmodning, hvis vi er i tvivl. Dette gør vi for at sikre den bedste og mest hensigtsmæssige løsning for jer.